HEMMA IGEN!

2010-07-11 @ 18:19:45♥

God kväll!

Idag så vaknade jag runt halv elva och då så gick jag upp och satte mig vid datorn sedan så fixade jag mig och åt lunch! Efter det så åkte jag ocg mötte elsa haha vi skulle till kalkblottet i mellringe men ingen visste vart det låg? Men finns det önnt ett kalkbrott där? Iallafall vi gav upp och åkte runt lite här och där sedan gick vi till sb och svalkade oss i vattnet och det var skit skönt *hihi*  Efter vi hade batat gick vi upp och solade lite och nyss kom jag hem! Just nu sitter jag och lynnar på Justin Bieber, snart ska jag nog äta kvällsmat eller något så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0