JÄVLA INTERNET..

2010-07-04 @ 21:08:42♥

God kväll!

Jag har inte kunnat blogga för att mitt internet har varit lite konstigt eller mcket konstigt, det har inte fungerat alls! Åååh det slutade fungera igår och imorse med! Men iallafall så nu fungerar det igen. Idag så vaknade jag vid tio och sedan slappade jag framför tven, haha! Sedan så fixade jag mig oså och åkte upp på stan med tjejerna, jag skulle egentligen handla ett par nya solglasögon för mina är ju borta (spårlöst)... Efter det så åkte vi till sb och badade med killarna haha, det var ganska roligt fast vi blev dränkta..eller inte. Sedan åkte odm hem för imorgon ska dom till gotland tror jag haha så vi åkte till mcdonalds och sen cklade vi bara runt. Ja och nyss så kom jag hem och snart ska jag nog duscha men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0