GOD KVÄLL..

2010-06-09 @ 20:30:20♥

..Idag så gick jag upp i vanlig tid och sedan så fixade jag mig och gick till skolan. Idag så var det sista skoldagen på mellanstadiet, ja men vi fick iallafall en belöning:) Efter skolan så åkte jag och tjejorna och köpte några saker till våra lärare och efter det så åkte vi hem till felicia & fixade karolinas hår!! Sen så åkte vi till evelins skolavslutning och hon var sjukt fin, och duktig med sitt tal. Och när det var slut så åkte vi hem till felicia och åt sedan så fixade vi mitt hår & sedan åkte jag och karolina typ hem. Ja, jag vet att jag tog det hära lite snabbt men jaja roligt att läsa om mina NÄSTAN likadana dagar?


Dagens look: Ett vitt linne, vita shorts med svarta tights och en rutig skjorta!

Justä vi hade lärare och elever match idag haha lärarna vann som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0