HEMMA I STAN IGEN!

2010-06-04 @ 14:55:28♥

Hejhejhejhejhej!!

Nu så är jag hemma ifrån lägerskolan och vi var på Vinön.

Igår: Jag gick upp som vanligt (hlav sju) och då så åt jag frukost sedan fixade jag mig och sen åkte vi & hämtade karolina och sen felicia. Vi åkte till resecentrum och väntade på att våran buss skulle komma efter en stund så kom den och då hade alla kommit utom två, men dom skulle inte med! På bussen dit hade vi det sjukt roligt och efter den långa bussresan så fick vi vänta i ca 40 minuter på färjan.. Medans vi väntade så passade jag och tjejorna på att sola och ta massor av bilder (som kommer när dom har skickat dem). Och vi tog bilder på färjan med, när vi kom fram till ön så fick vi gå en kilometer till missionshuset som vi skulle sova i och där så packade vi upp sedan åt vi lunch! Efter lunchen åkte alla ner till stranden och felicia var faktiskt förs i badet, sedan så kom jag med! Efter att vi hade badat en stund så åkte vi och solade & jag hoppas att jag har fått lite färg på mig, sen så gick vi till en annan plats där vi skulle woka mat. Och där solade vi med, haha vi har nästan solat hela tiden ju;) När vi kom till huset igen så klädde typ alla på sig pjamas och så sprang vi ut för att spela fotboll, vi fick massor av godis med. Efter det så hade alla tjatat så mycket på en spökvandring så lärarna fixade oså. Efter en stund så kom våran lärare och sa följ med ut, ta på er en långärmad tröja och långbyxor +  skor, så alla gjorde det sedan så fick vi gå in i ett hus SJÄLVA ochh vi fick ögonbindel men våran lärare gick med mig (och alla andra med). Vi skulle gå upp i en trappa pch redan då började jag skrika sen så skulle vi ta på en "ande" och hon stoppade in mitt finger i en apelsin och sa att det var spökets finger eller någon, haha alla andra fick röra i spagetti fast inte jag för jag blev såklart livrädd och skrev & skrev & skrek.. Efter det så var alla nästan döda så alla somnade *hihi*..

Idag: Vi vaknade ungefär vid kvart över sju och då så åt vi frukost sedan så började vi packa ihopp våra saker. Efter det så åkte alla ner till sjön en gång till där satt vi och pratade & sola lite till, sedna åkte vi till huset igen och köpte glass och efter det så gick vi till hamnen (som jag kallar det) och väntade på färjan. När vi hade kommit över till andra sidan igen så fikade vi medans vi väntade på bussen! Bussresan hem var rolig men alla var fortfarande sjukt trötta så vissa sov (jag,felicia,karolina och några till). När vi var framme vid resecentrum så åt vi lunch och sedan kom felicias pappa pch hämtade oss.

För en stund sedan så kom jag hem och nyss så packade jag upp min STORA väska, snart så ska jag nog träffa tjejorna men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0