KOM NYSS HEM FRÅN MARIEBERG

2010-06-01 @ 19:21:39♥

God kväll!

Imorse så vaknade jag och fixade mig såklart. Sedan så åkte jag och mötte karolina och vi cyklade till skolan. Iskolan så hade vi först musik och då fick vi kolla på våra videofilmer vi har gjort och min,felicia,karolina och adrian´s vad ju BÄST HAHAHA!! Efter det så hade vi rast och sedan historia och jag blev äntligen klar med Karl XII.. Efter det så hade vi rast och sedan så hade vi bild, efter skolan så åkte jag och felicia till Mcdonalds för att hon skulle handla en dricka och efter det åke vi hem till mig & sedan tog vi bussen till Marieberg. Felicia la undan en super fin klänning!! Haha vi skulle fika och vi letade i hela marieberg för ett bra ställe men vi hittade inget, efter det så gick vi till bussen och vi fick vänta väldigt länge *hihi*

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0