OHHHOHH NU ÄR JAG HEMMA IGEEEEN!

2010-06-29 @ 13:23:54♥

Hejsan bloggen!

Idag så kom jag äntligen hem eller äntligen är väll inte det bästa ordet för jag saknar stenboda gården så himla sjukt!!!! Och alla undebara ledare ohja jag blev ganska ledsen när bussen rullade från stenboda det var ju mitt sista år, buuuuu för det. Iallafall så kan jag säga att det var så undebart att komma dit och i min grupp var det massor med bra människor särsillt emelie,jasmine och linnéa haha. Första natten så var vi uppe till halv fyra *hihi* Och det har hänt massor som jag inte kommer orka att skirva menmen.

Jag är iallafall hemma nu och snart så ska jag äta men jag bloggar mera senare, så ni får hare bra!♥





Kommentarer
Postat av: flisan

tråkigt att va hemma :(

2010-06-29 @ 15:57:02
URL: http://flisansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0