trött moa och jobbigt inlägg, haha!

2010-06-12 @ 23:11:10♥
Just nu så sitter jag på knä i min stora och skäna säng och lyssnar på musik haha fast jag brukar inte sitta på knä..? Intressant jag vet, men jag har ingening att göra så jag tänkte blogga lite till *hihi*. Jag kan lyssna på samma låt om och om och om och om och om igen hehe oh jag älskar vekligen låten som jag la ut igår tror ja? Jaja men iallafall så lyssnar jag faktiskt på en annan nu. Ååååh jag är ganska trött och så blir jag konstig för jag inte har något att skriva om, men det är ju såklart att jag inte har några idéer om vad jag kan skicva om när ni inte komenterar ett förslag..?

Men snart så ska jag gå coh lägga mig ithink, och imorgon ska vi fira min älskade mamma för hon fyller nästa vecka men jag är inte hemma då.. Och jag hade tänkt att vara snäll mot henne & göra en god frukost visst låter det som en bra idé?

Ohjustä, jag fixade hela felicias blogg igår och om ni klickar HÄR så kommer ni till hennes blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0