HEMMA..

2010-03-26 @ 18:56:26♥
God kväll!

Jag bloggade inte igår pogrund av att jag var super trött och orkade inte.. Men idag så vaknade jag som vanligt och så fixade jag mig, sedan så gick jag till bussen. Iskolan så hade vi idrott och det var roligt idag haha om vi säger så hära "Att jag och karolina äger på pingis" haha! Men iallafall så har vi inte gjort något jobbigt idag. Efter skolan så gick jag och karolina till Ldl och sålde vattendroppar och pengarna går till UNICEF det var ganska roligt och sedan så gick vi till willys och sålde HAHA sedan köpte vi godis.. Men inte för dom pengarna som vi fick av dom som köpte!!



Nyss så kom jag precis hem och nu så lyssnar jag på musik oså, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0