HEMMA.

2010-03-31 @ 18:58:40♥

God kväll!

Idag så har jag träffat tjejorna och vi gjorde lite roliga filmer haha... Så typiskt oss eller hur? Men iallafall vid fyra så åkte felicia hem för att hon skulle göra något så jag,karolina och evelin åkte (cyklade) upp på stan för att jag skulle byta mina hörlurar och köpa en väska. När vi kom upp så var klockan runt fem och vi gick till WESC och vet ni? Jag fick nya woho! Haha sedan så gick vi till Monki där ja köpte den sista väskan.. Och sen gick vi till Mcdonalds & köpte varm choklad mysigt! Efter det så åkte vi hem..

Nyss så kom jag hem och nu så ska jag gå och laga lite mat, så jag bloggar mera senare men ni får hare så bra!♥


Min nya väska snygg va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0