HEMMA FRÅN SKOLAN!

2010-03-24 @ 16:22:11♥
Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag som vanlig och sedan fixade jag mig oså. Idag så mötte jag felicia och så gick vi till bussen tillsammans, ohja vi hade tur för när vi kom så kom bussen hehe. Iskolan så hade vi "rosta show" HAHA och jag,karolina och felicia va "pluggisar" det var ganska roligt faktiskt.. Det var roligt att se på vad alla andra gjorde, det var en trea som dansade till "thriller" med Michael jacksson det var nog det grymmaste på hela showen :)

PÅ slutet så hade vi livskunskap som vanligt och vi kollade på en film om barn som inte hade råd med saker som tex: märker kläder, gympaskor, resa utomlans och köpa glasögon. Usch att det kan vara så för vissa att man inte änns har råd att få ett par gympaskor.. Tråkigt, men iallafall dom hära barnen kan gå in på www.majblomman.se ifall man vill ha hjälp!

Efter skolan så missade jag och karolina bussen så vi åkte upp på stan och så bytte vi buss, för en stund sedan så kom jag hem och då tränade jag på glosförhöret imorgon. Nu så sitter jag och lyssnar på musik och bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0