långa dagar - dålig uppdatering!

2010-03-10 @ 20:00:28♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag 06:30 som vanligt och så fixade jag mig.. Men idag så tog jag en tidigare buss som faktiskt kom i tid, jag gratulerar! Hehe ååh jag tycker verkligen inte om snö längre, fast det är tur att det bara är TRE månader kvar till skolavslutningen..! Iskolan så hade vi mest NO och engelska, på slutet så hade vi livskunskap. Efter skolan så gick jag,felicia,karolina och evelin till bobloteket och pluggade lite sedan så byggde i torn! Men oj vad konstigt att vi sitter där

För en stund sedan så kom jag hem och nu så har jag målat naglarna,pluggat och ätit. Snart så ska jag väll gå och duscha sedan så är det ju Andra Avenyn YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0