OM DAGEN...

2010-03-23 @ 19:54:18♥
Hejsan bloggen!

Som ni ser har jag inte uppdaterat så bra IGEN haha men ibland så hinenr jag inte och ibland så orkar jag inte..! Men iallafall idag så vaknade jag i vanlig tid  och sedan fixade jag mig oså. När jag skulle gå till bussen idag så regnade det? Det var ganska jobbigt att gå med mina skor där.. Men whatever iskolan så kollade vi på en film om Islam och Hinduismen. Sedan så hade jag syslöjd och just nu så gör jag en "nessisär" för jag fick inte göra mera kläder! :(
Ocg igår så sydde jag mig i fingret på symaskinen... Men nålen kom brevid nageln så den kom bara i skinnet på sidan, men tänk er vad  äckligt att se en nål sitta i sitt eget finger!! Uschblä..! Men idag så gik det bra.

Efter skolan så åkte jag hem & lämna lite saker sedan så åkte jag till bibloteket med felicia och evelin & vi satt och plyggade lie sedan pratade vi lite oså. Bid sju så gick jag hem och åt lite kvälls mat och nu så sitter jag här med musik i öronen och bloggar! Hehe senare så ska jag åka och kolla på min bror..

Jaja, jag bloggar mera imorgon så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0