TILLBAKA!

2010-03-07 @ 19:36:05♥

Godkväll!

YES ÄNTLIGEN!!!
För en vecka sedan så skrev jag ju att jag inte hade något internet så jag fick blogga lite hos karolina och sen dess har jag inte haft något internet!  Och det har hänt massor med saker i veckan hehe undra vad? Ja jag kommer faktiskt inte ihåg så himla mycket men jag har ju varit iskolan och sedan så träffas tjejorna.. Men iallafall i fredags så fick vi godis iskolan (alltså det som blev över ifårn vårat disco). Sedan så kom mamma och hämtade mig och så åkte jag hem & bara hämtade lite saker sedan så åkte jag till några bekanta och så sov jag där för min bror och mamam var på cup så jag fick övernatta där. Men iallafall på lördags mogonen runt nio så åkte vi till amanda som bor vid tiveden typ mysigt..! Och igår så var jag ju med amanda hela dagen och på kvällen var vi hundvakt åt melvin hehe. Men vi var ute också och där så finns ett gammalt olderdommshem som det spökar i, jag ljuger inte det gör det :o HAHA men jag var iallafall rädd! Och så idag på morgonen gick vi ut och sålde lite tidningar.. Jaja för en stund sedan eller ja någon timma sedan så kom jag hem och nu sitter jag & lyssnar på musik samtidigt jag kollar på tve också, lyckat!

Men jag bloggar nog mera senare så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0