..

2010-05-01 @ 22:46:26♥

Hej på er!

Jag han inte blogga innan jag drog till felicia imorse för jag skulle möta evelin halv ett typ och jag blev ganska så stressad haha, men jag kom iallafall före henne ;)  Vi åkte hem till felicia och där så satt vi och pratade & efter en stund så kom karolina och vi gick till willys & köpte godis sedan så gick vi till karslund arena och kollade på killarna, dom vann med 9-1 bravo hihi! Efter det så åkte jag hem till felicia och så kollade vi på tve sedan så åkte jag hem & sandra kom till mig! Typ vid nio så gick vi ut till karslund arena och så spelade vi lite fotboll, efter en stund så kollade jag in i kiosken och när vi kom så var det mörkt och när jag kollade på lös lampan. omg.. Haha jag blev ju såklart rädd så vi sprang hem till mig, men iallafall för en liten stund sedan så åkte sandra hem och nu så sitter jag och kollar på tve & lyssnar på min musik, men jag bloggar kanske senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0