HEMMA

2010-05-05 @ 20:35:27♥

God kväll!

Idag så vaknade jag vid halv sju som vanligt och sedan så åt jag frukost & så mötte jag karolina i haga! Iskolan så har vi jobbat mest matte tror jag och idag så var det taco bufe mmmums! Haha men på slutet så hade vi ju livskunskap och vi var lite barnsliga igen för vi lekte dunken, men det var iallafall roligt.. Efter det så åkte jag, felicia, tim, adrian, mattias, robin och bill till ldl för dom skulle handla men jag & felicia fick en dricka var *hihi*! Sedan så åkte vi till skolan och gungade lite i dom stora "kompisgungorna" sedan så åkte alla hem förutom adrian och bill så dom var kvar med oss:) Sedan så åkte vi hem till bill och kollade på han lilla chiuaua och den var putteliten och super söt!! Haha men iallafall efter det så åkte jag och felicia hem till mig och sedan till willys för vi skulle ha fika med oss till skolan imorgon. Sen så åkte vi hem till mig och åt kvällsmat, vid åtta så åkte felicia hem och nu så sitter jag & kollar på anna anka söker assistent. Snart så ska jag duscha och sedan så är det ju andra avenyn, men jag bloggar nog inte mera idag så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0