HEMMA

2010-05-16 @ 18:45:11♥

God kväll!

Idag så vaknade jag klockan 11 och då så fixade jag mig sedan så åt jag lunch. Vid 12 så åkte jag till felicia,karolina och evelin & vi kollade på tve sedan så åkte vi hem till karolina där så gjorde vi en super bra film HAHA!! Oh ilove it. Men iallafall efter det så åkte vi hem till felicia igen och sen så skulle vi åka till lejon gropen men vi träffade killarna på vägen så vi stannade med dom, haha de grillade och vi hoppade studsmatta! Efter det så åkte vi till fotbolls plan och efter en stund så åkte jag hem och snart så ska jag äta. Imorgon så är dte skola så det blir inte lika sent ikväll och jag måste ju upp tidigt imorgon, fast jag kan sova en timme extra för jag har ju sovmorgon och börjar nio:)

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0