HEMMA

2010-05-29 @ 14:51:44♥

Hejhejhejhejhej!

Nu så är jag öntligen hemma efter en lååååååååååång shoping tur med mammi.

Först så åkte hela familjen upp på stan och då gick vi till core (tror jag det heter?) och köpte skor & en T-shirt sedan så gick vi och åt. Efter det så åkte han hem och jag & mamma började shoppa *hihi* Först så fick jag en jeans jacka från JC sen skor (till skolavslutningen) sen en klänning som också är till skolavslutningen, woho nu är jag glad, och tack mamma!♥
För en stund sedan så kom jag hem och nu vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar väll på någon, men ni får hare bra så bloggar jeg mera senare!



HAHA, min näsa ser sjukt stor ut :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0