hemma från skogen nu.

2010-05-19 @ 15:58:48♥
Hejhejhejhejhej!

Idag så vaknade jag och allt det dära sedan så mötte jag karolina som vanligt & vi åkte till skolan! Iskolan så väntade vi i ungefär en halvtimme eller något sedan så åkte vi till ånnaboda sedan började vi vandra in i skogen! Efter fem kilometer så stannade vi för att ta en lite fika stund och det var skönt men jag,felicia och karolina orkade inte invänta dem sista så vi gick före med patrik och det var så himla skönt ute & det var mycket roligare att gå själva (först). Efter några kilometer så kom vi till ett berg och då så inväntade vi killarna och så började vi vandra & vandra & vandra & vandra tills vi kom fram till grillplatsen där grillade vi korv och leila badade i sjön haha kallt eller vad? Jag doppade bara fötterna *hihi*. Sedan så bade några till, men iallafall sedan så började vi gå igen och sen var vi framme vid bussarna och så åkte vi hem.

För en stund sedan så kom jag hem och nu är jag trött & snart ska jag väll göra någonting roligt!

jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0