HEMMA FRÅN SKOLAN..

2010-05-17 @ 15:16:09♥

Hejsan bloggen!

Idag så gick jag upp halv åtta och då så åt jag frukost och fixade mig sedan ringde jag karolina. Efter det så kollade jag på tve sedan så åkte jag för att möta karolina och vi åkte till skolan! Iskolan så har vi jobbat matte och med sång texterna till skolavslutningen, ni vet att alla som slutar sexan på min skola skiver egna texter om lärarna HAHA. Efter maten så hade vi slöjd och jag håller på med ett örngott till min kudde och när jag skulle sy den så syr jag mig i fingret!! (Igen) :(  Så jag fick gå till skolsyster och ta bort nålen, men det satt typ fast en sticka kvar så jag ska gå dit igen imorgon. Men iallafall nu så har jag kommit hem från skolan och nyss så gjorde jag lite på min matteläxa och nu så ska jag äta chokladpudding *hihi*

Men jag bloggar mera senare eller efter ridningen, så ni får hare bra!♥


Mitt finger, (samma som förra gången)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0