HEMMA IFRÅN SKOLAN!

2010-05-03 @ 15:52:48♥
Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag halv åtta för att jag hade ju sovmorgon till nio, tio i nio så mötte jag upp karolina i haga och så åkte vi till skolan där vi mötte felicia! Iskolan så har vi gjort det vanliga och så har vi städat på skolan.. Haha det var tråkigt men ändå lite roligt :) Men iallafall så på slutet hade vi slöjd och jag blev klar med min nessesär, men den blev inte så snygg men och? Hihi, Efter skolan så åkte jag hem och gjorde chockladpudding sedan så gjorde jag mina läxor och nyss så åt jag på min pudding!! Idag så är det inte dans för det avr sistagången förra gången men jag har ridning så jag ska snart traska upp till den, men jag bloggar mera sneare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0