HOME.

2010-05-02 @ 19:23:31♥
God kväll!

Idag så vaknade jag klockan nio och då så åt jag lite frukost sedan så tvättade jag ju håret och sedan så ringde jag till tjejorna och efter en stund så åke jag och evelin till felicia. Efter en stund så kom karolina också och vi satt där en stund & slappa sedan så åkte vi hem till evelin för att hon skulle äta och efter det så skulle felicia hem & äta så evelin följde med henne och jag med karolina!! Men iallafall hoa karolina tog vi bilder :) Lalalala.. Efter det så åkte vi hem till evelin igen och fikade *hihi* och vi satt och hade det mysigt! Och så skulle felicia hem för att hon skulle åka till sin mamma och då så åkte vi till lejongropen & svingade oss.. Efter det så åkte jag hem, men iallafall för en stund sedan så kom jag hem och nyss så åt jag lite kvälls mat. Senare idag så är det wipeout sedan ballar av stål, och det ska jag kolla på! Men jag bloggar mera senaer så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0