nyss ätit.

2010-05-18 @ 19:33:01♥

Hejsan bloggen!

För en timme sedan så kom jag hem från affären tror jag? Haha men iallafall nyss så åt jag kvällsmat och det är något fel på tven eller det är något slags strömavbrott så tven fungerar inte.. Buhu, men hoppas att den fungerar tills åtta och frammåt för då är det ju: Uggly betty, desperat housewives och cugar town sedan så har jag nog somnat *hihi*!

 

Imorgon så är det ju kilsbergsvandring och jag har ingen lust att gå och kånka på min väska hela dagen alltså ska vi gå en mil och två kilometer. Jaja det kommer säkert bli någonting som är kul, för vi får gå hur som hällst (alla sexor då). Vi får ha med oss egen massäck eller heter det så? HAHA vi kommer att stanna efter vägen och grilla korv & ha tipspromenad.. Förut så packade jag klart min packning så jag är klar, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0