SLUTAT SKOLAN NU!

2010-05-07 @ 14:24:07♥

Idag så vaknade jag som vanligt och fixade lite sedan så mötte jag karolina i haga och vi åkte till skolan, iskolan så har vi haft idrott och det var roligt. Efter det så hade vi matte/engelska, på matten så är jag på algebra haha lite svårt med roligt, och i engelskan så är jag på ett häfte som är urtråkigt!! Men iallafall i maten så fick vi vitlöksbröd det var gott *hihi* efter maten så hade vi frågesport med massor av roliga frågor.. För en stund sedan så kom jag hem och senare så ska jag nog träffa karolina eller evelin eller karolina och evelin!

Nu så ska jag läsa tror jag men, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Knasig bild, hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0