god kväll

2010-11-29 @ 20:56:16♥
Idag så vaknade jag och var jätte pigg, hehe! Sedan så fixade jag mig oså. Skoldagen har varit bra och vi fick sluta klockan ett efterssom vi inte hade någon dans, skönt! Efter skolan så åkte jag upp på stan med felicia för hon skulle köpa en tröja. Efter det så åkte vi hem till evelin och karolina var också där, vi gjorde inte så mycket för evelin skulle till tandläkaren sedan och efter det så gick jag hem! Vid halv sex så tog jag bussen upp på stan med evelin och karolina för vi hade ju dans ikväll!

Det var ju sista gången på dansen idag och jag kan den*hihi* På lördag så är det dansuppvisning och jag hoppas ju att det går bra! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0