svar:

2010-11-05 @ 21:46:42♥
fråga: hur träffade du dina bästa vänner?BERÄTTA DETALJ

Jag träffade dom så här:
felicia: Jag träffade henne för första gången på dagis men vi lärde inte känna varrandra då uatn det var när vi började lekis. Då så hamnade vi i samma klass och vi började "leka" med varrandra sen dess så har vi varit vänner och det kommer vi fortsätta vara också!*hihi*
evelin: Hon träffade jag för första gången genom felicia när vi gick typ i tvåan och då så började vi också "leka" med varrandra. Fast vi blev inte bästavänner förän 2009 tror ja? eller? Haha, jag kommer inte ihåg.
karolina: Ja, hon träffade jag för första gången när hon började i min klass när vi började i fyran och då så tyckte jag inte om henne HAHA, men efter ett tag så blev vi kompisar:)

& ni vet väll att ni betyder massor för mig!?



love u all♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0