FÄRDIG

2010-10-10 @ 12:39:52♥
Hejsan!

Nu så har jag fixat klart mig och gissa? Jag har aktiskt plattat mitt hår idag!:D Det var sjukt länge sedan typ två månader eller något*hihi* Jag brukar inte platta mitt hår till skolan för det håller inte hela dagen och jag tycker mitt självlockiga hår är fult.. Det är därför jag flätar mitt hår efter jag duschat så jag får fina lockar. Men igår så flätade jag inte håret så det fick bli platt idag! Fast jag ska nog platta en gång till innan jag går ut, jaja jag är iallafall klar och snart ska jag åka men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

Vad tycker ni? Plattat eller lockigt?

Bilden är tagen idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0