HEMAM!

2010-10-20 @ 18:04:00♥

God kväll!

Idag så hade jag ute idrott i kylan och vi hade fotboll.. Sen så hade vi idrott tillsammans med 7a -.-' Efter idrotten så hade jag no sen så epa oså! Haha, jag har haft matte på fem epa pass den hära veckan, men det är för att jag hade omprov i matte idag och det gick strålande tror jag för jag kunde allting efterssom jag pluggat skit mycket*hihi* Jag är stolt över min själv! Men iallafall efter skolan så åkte jag och evelin upp på stan för hon skulle ha en fondation som håller i 24 timmar. Sen så gick vi till mcdonalds och köpte varsin cheasburgare...

Jo, en sak till! Jag har bara slösat 50 kronor den hära månaden så jag har sjukt mycket pengar kvar på mitt kort, hehe jag är sjukt glad över det! För jag trodde att jag skulle typ ha 50 kvar eller något?!?
Nu så sitter jag med en varm kopp te i handen*hihi*

Men jag bloggar mera senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0