hos karolina

2010-10-24 @ 16:31:03♥
Hejsan!

Idag så gick vi till stan och sedan så tog vi bussen hem*hihi* Vad lata vi är eller det känns som det.. Men skitsamma. Iallafall efter stan så åkte vi hem till evelin och drack lite te HAHA och hennes muggar var lika stora som soppskålar, gulligt! Efter det så gick vi ut och tog lite bilder (som vanligt)!

Nu så har vi varit hemma hos karolina ett tag och vi har inte gjort så mycket utan det vanliga. Imorgon så är det skola så jag blir väl inte kvar så jätte länge!:D Nu så sitter karolina och evelin & äter bodylotion jag känner att dom är normala..

Men jag bloggar mera när jag kommer hem!


ph; by karolina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0