jaha

2010-10-15 @ 22:48:23♥
Hejsan!

nu så sitter jag och kollar på idol och snart så får man reda på vem som åler ut och det är spännande eller inte.. För jag har inte kollat utan jag har lyssnat på musik hehe! Nej, jag vill  blogga men jag vet inte vad jag ska blogga om och jag har så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt. Jag pratar med evelin med om ni ville veta!

DET STÅR MELLAN ALICE OCH MINNAH PÅ IDOL, jag tycker att minnah ska gå vidare istället för alice. Fast hon är också bra...

Ja, men iallafall så bloggar jag mera senare!

Karolinas tröja!:D



Kommentarer
Postat av: michaela grone

vadå karolinas tröja det är min tröja :(

2010-10-16 @ 17:06:06
Postat av: moa

aha, men förlåt michan! :D:D:D:D:D:D

2010-10-16 @ 17:43:07
URL: http://cmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0