OHJA

2010-10-01 @ 15:14:56♥
Hejsan!

För ett tag sedan så kom jag hem och idag så har jag ju varit på GIH hela dagen! i början så var det inte så roligt men jag gjorde dom hära grenarna: 60 meter, längdhopp, spjut som jag kom fyra i, kast med liten boll, 400 meter, 50 meter häck och kulkastning som jag kom sjua i! Hehe, det ända jag inte var med på var 15 hundra meters loppet och staffeten (vet inte hur det stavas hehe). Sen så tog vi bussen hem och det var verkligen FULLT på bussen.. Jaja, nu så är jag iallafall hemma och jag sitter & snackkar med karolina skype men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 @ 19:20:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0