GOD KVÄLL

2010-09-10 @ 20:08:23♥
Idag så va jag ju iskolan och vi hadde idrott det va sjukt jobbigt men ändå skönt att få skringa mycke hah! Men iallafall Efter skolan så åkte jag hem och fixade mig lite sedan så åkte jag och felicia upp på stan och mötte karolina & evelin, vi gick runt där ett tag och jag skulle ju köpa en tröja men den fanns inte:( Så jag köpte hårspännen istället sen så tog ja ju hål i örat där uppe! Efter det så åkte jag och felicia till adolfberg och skulle träffa några men vi hittade inte? Haha, och det regnade så mitt hår förstördes, efter vi hadde letat så åkte vi hem.. För en sund sedan så kom jag hem och nyss åt jag mat! Nu sitter jag och pratar med anton,evelin och rasmus i skype, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0