HEMMA

2010-09-18 @ 19:26:06♥
God kväll!

Idag så kom ju karolina och evelin hit och vi kollade på film och hade det riktigt mysigt! Sedan så målade vi naglarna oså*hihi* Sen så åkte vi hem till karolina och så var vi där en stund och vi satt & pratade som vanligt. Iallafall efter en stund så åkte jag hem och nyss kom jag hem & nu ska jag nog äta! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Justä innan vi kollade på film så sa jag & karolina:
karolina: Du har väll låst dörren?
jag: Ja, jag gjorde det förut
karolina: bra!
jag: ja
karolina: men tänk om det kommer in någon?
jag: Hah, då slår jag den i huvet med ett glas!!
karolina: ah, ta dom där under?!
jag: jag vet vilka jag ska ta, ja är inte dum i huvet..!
alla tre: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0