HEMMA

2010-09-19 @ 19:34:32♥
God kväll!

Idag så kom ju evelin till mig & sen så kom karolina, vi gjorde inte så mycke vi satt och kliade varandra på ryggarna & prata (så typiskt oss) HAHA! Iallafall efter en stund så kom felicia och vi tänkte göra en film.. Men vi orkade inte, så vi körde sanning eller konka på felicia mobiltelefon HAHAHA det var dirty frågor, grrrrr! Skoja. När vi hade kört det ett tag så åkte vi till mcdonalds & dom andra åt för mina pengar va tydligen slut på mitt kort? Jaja, så jag blev sur men sen så blev jag glad igen!!! Efter det så åkte vi runt ute och satte oss i karslund*hih* Nyss så kom jag hem och det är nästan mörkt ute? Jag blir ju rädd när jag åker hem, eller inte men det är faktiskt ganska läskigt..! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Weird pic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0