HEMMA

2010-09-25 @ 15:45:48♥
Hejsan!

Idag så åkte jag ju upp på stan med tjejerna och då så fick felicia sin födelsedagspresent som hon egentligen skulle få när hon fyllde.. HAHA iallafall vi gick runt lite och sen så hittade jag ett par ursnygga örhängen dom är hjärtformade och silverfärgade! Felicia var nog den som handlade mest av oss*hihi* Vi gick till mcdonalds och dom köpte cheasburgare & jag varmchoklad, vi satt där och pratade ett tag sedan så åkte vi hem eller min & felicias buss hade inte kommit så vi gick till duo där jag köpte nya diamanter eller vad man ska kalla det? Till mobilen för mina andra har lossnat oså! Efter det så satte vi oss på en bänk och då så kom en gubbe & började dansa och spela munspel. Sen så kom två till "konstiga" människor och alla hälsade på varrandra HAHA då började jag verkligen gapskratta och felicia gick nästan ifrån mig..:p Jaja nu så är jag hemma och jag har nyss pimpat klart min mobil och satt lite på min klocka, bilder kommer här nere men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

Dåliga bilder men dom är tagna med min webbkamera!

Innan jag åkte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0