HEMMA PLUGGA BLOGGA

2010-09-21 @ 15:33:33♥
Hejsan!

Idag så var det ju skola och iskolan så gjorde jag inte så mycket vi hade inte så många lektioner för vi hade ju skoldans i slutet! Och idag så fick vi gå till en annan danslokal och sitta & snacka inte roligt kan jag säga... Jaja efter det så åkte jag hem och när jag kom hem satte jag mig och pluggade på NO för vi har prov på det imorgon, ÅÅÅÅÅH jag kan ingenting alltså inte ett skit. Justä vi får båra omdämen idag haha undra vad jag får? Iallafall nu så sitter jag och pratar i skype med evelin och felicia.. Och sen så har jag sjukt ont i halsen, buhu! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!






*hihi*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0