ÄNTLIGEN HEMMA.

2011-04-08 @ 15:19:14♥

Hejhejhejhej!

Idag så fick jag sovmorgon så jag gick upp runt tjugo i åtta eller någee. Vid kvart över åtta så kom evelin och karolina till mig efterssom vi skulle träffa dom andra i klassen vid stallet oså. Sen började vi cykla i motvinden. Herregud jag dog nästan dom två första milen men vi stannade några gånger med. Vid elva kom vi fram till tysslinge och så fick vi uppgifter vi skulle göra och sen fick vi lunch, toabesöket efter det var även efterlängtat!*hihi* Iallafall sedan så vilade vi lite till och sen började färden hem igen fast vi hade medvind den sista milen och då var alla rätt så happy så det gick sjukt bra! Efter det åkte jag,evelin,karolina och frida till mcdonalds och åt cheesburgare, länge sen.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag här & ska snart ta en dusch och lägga i en hårinpackning men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Bild sen någon dag i veckan tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0