God kväll.

2011-04-20 @ 22:25:52♥

Förut så var jag med tjejerna och vi åkte till rosta och fikade winebröd sen tog vi massa bilder, chill! (bilderna kommer upp imorgon) Efter det åkte jag hem osv. Vad har ni gjort idag, något speciellt?


   Justä, jag bytte mitt örhänge där uppe idag, så här blev det.

Jag tog hålet i agusti och det började bli infekterat och skit så då bytte jag till ett annat örhänge. Men det blev bara värre och värre så jag bytte till en läkring istället efterssom jag vägrade att ta ut hålet! (Jag har haft hål där förut men då blev det jätte infekterat så jag fick ta ut det!)
Men nu så är jag grymt glad att jag har bytt örehänge och att det är läkt nu!


Nu så sitter jag och kollar på big brother & dricker coola så jag bloggar mera senare!


UPPD; Haha, evelin och jag tävlade vem som kunde göra bästa inlägget men det blev oavgjort. Här är evelins blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0