God kväll!

2011-04-24 @ 22:19:33♥
Förlåt att jag inte bloggat idag men jag har inte varit innomhus.

Lite kortfattat om dagen:
Idag så åkte jag iväg med evelin och karolina & fotograferade, och det blev en hel del bra bilder MEN på något sätt finns dom inte längre på min kamera.. :( Så jag har bara några få bilder kvar eller ah fem st. Jag blev riktigt sur när jag skulle ladda in dom! Iallafall efter vi hade fotat så åkte vi och solade sedan hem till karolina och kollade på tusen bröder. När den var slut så åkte jag hem & åt sen tillbaka.

Vid åtta så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på big brother. Om en stund ska jag gå och duscha sedan kolla på tve! Imorgon åker jag till marieberg med karolina och handlar födelsedags present till evelin som fyller på tisdag! Weei. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0