God kväll

2011-04-07 @ 19:06:41♥

Det känns som måndag idag efterssom jag hade studiedag igår. Iallafall skoldagen har varit sådär efterssom maten inte var särkillt god eller jag hoppade över lunchen.. Men dagen har ändå varit ganska chill efterssom vi slapp musiken för vi kollade på film istället! Sen hade jag bara ett epa pass sen läsförståelse som alla kom försent till haha, ingen märkte att läraren gick förbi. Efter skolan så cyklade jag med karolin till haga sedan hem för att byta om osv. Ridningen idag gick jätte bra och efter den så åkte jag och mamma till willys för att handla tills imorgon. Tänk att jag ska cykla fyra mil imorgon, två mil till svanarna sen två mil hem. Puh. Aja, för en stund sedan så kom jag hem och nyss så åt jag kvällsmat. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0