Så härligt

2011-04-06 @ 17:53:59♥
Hejhejhej.

Hur har eran dag varit? Min dag har varit toppen bra.

Runt tolv så åkte jag ju upp på stan och jag skulle köpa en byxdress men glömmde pengarna hemma. Får köpa den på lördag istället, weei! Efter stan så åkte vi hem till evelin och va där ett tag tills vi bestämmde oss att gå till willys och köpa något. Det blev så att karolina och evelin köpte nutella och jag köpte maränger. Vi satte oss i en lekpark och åt det hehe. Jag fick sjukt ont i magen fast jag åt inte alls mycket nutella efterssom jag tycker inte om det så mycket.. Sen la vi oss i kinagungan och låg där tills nyss typ. Nyss så kom jag hem och nu så sitter jag och lyssnar på spotifylistan som rullar på förfullt! Aja, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Justä, ser ni det härliga vädret som är ute nu? ÄLSKA SOLEN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0