God kväll!

2011-08-04 @ 21:32:05♥

Idag drog jag till Stadsparken med Evelin och Felicia, vi solade oså men inte så länge för jag hade egentligen ingen "sol-lust" men jag fick lite färg iallafall! På vägen hem så köpte vi glass innan vi fortsatte till badet!*hihi* Senare på kvällen så satte vi oss på en brygga i hästhagen, riktigt härligt när solen låg på också. Innan jag åkte hem så blev det en sista badtur. Jag kom hem runt åtta och då så duschade jag, nu ska jag göra iordning ett glas saft och bara ta det lugnt men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

En bild från några veckor tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg du har där! Följa varandra via bloglovin?:) KRAM

2011-08-04 @ 22:32:39
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0