God kväll!

2011-08-24 @ 21:36:41♥
Dålig uppdateringe javet men jag orkade inte sätta på datorn igår när jag kom hem. Jag var ju på dansen och det var riktigt kul att komma igång igen  men idag så hade jag så sjukt mycket träningsverk i menen,magen och i armarna..

Skoldagen var bra och vi hade slöjd idag, jag har träslöjd och har ingen insperation vad jag ska göra?! Aja, efter skolan (vi slutade ett, det gör vi varje onsdag) så åkte jag och tjejerna till Mc-Donalds och åt lunch efterssom vi inte åt i skolan. Sedan åkte vi upp på stan en stund och sen vidare till Karolina. För några timmar sedan så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på tve men jag bloggar nog mera ikväll eller imorgon och hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0