God kväll!

2011-08-28 @ 19:30:08♥
Det blev ändrade planer idag haha, jag mötte upp Evelin runt fyra och då så åkte vi till Karolina en stund och vi hann precis innanför dörren innan det började spöregna. Men vödret har varit lite upp och ner idag så det klarnade upp efter ett tag så då gick vi ut en sväng. För en stund sedan så kom jag hem och då så åt jag kvällsmat och nu så ska jag nog ta en dusch och lägga ansiktsmask sedan sätta på någon film som jag har på datorn men jag bloggar mera senare så hoppas ni haft en bra söndag!

En utav dom allra första bilderna jag tog med min systemkamera (Nikon D3100) när jag köpte den i vintras!



Kommentarer
Postat av: julia

Så kul att vi har samma kamera!



VISST ÄR DEN HELT FANTASTISKT BRA! :)

2011-08-28 @ 20:39:30
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Martina

har lite frågor:

1. kan inte du visa ditt rumm?

2. kan inte du göra videoinlägg?

3. kan inte du visa din smink väska?

4. kan inte du visa hur du fixar ditt hår?

hejdå.

2011-08-28 @ 20:56:21
Postat av: simpan.....

Men bloggarå om det :( please och om mig...:(....

2011-08-28 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0