God kväll/eftermiddag.

2011-08-20 @ 17:08:38♥
Hej på er!

Idag så vaknade jag runt tio och då så gick jag upp och fixade lite oså. Runt ett gick jag och mötte Evelin och sen gick vi vidare till Karolina för att hämta våra cyklar. Vi fotade idag och om det blev några bra bilder på mig så lägger jag såklart upp dom! Vi kom hem till mig runt fyra och drack te och nyss så trampade tjejerna hem. Ikväll så ska jag grilla med familjen, mysigt! Fick även en Iphone så tack världens bästa mamma!

Nu så ska jag fixa lite med den men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Haha, bjuder på denna lite halft uppblåsta bild..



Kommentarer
Postat av: alicia

vilken iphone?

kan du visa bild?

:)

2011-08-21 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0