God morgon!

2011-08-28 @ 11:20:45♥
Igår så hann jag inte blogga efterssom jag åkte och solade lite med Karolina sedan kom Evelin och vi åkte hem till Felicia en stund. Efter det så åkte vi hem till mig för att fixa oss innan vi tog bussen till tunneldiscot. Vi höll på att missa bussen efterssom vi var hemma när den gick så allt blev jobbigt, riktigt jobbigt! Iallafall vi kom fram och mötte Leia i resecentrum osv. Kvällen började segt men blev bättre efter en stund men det vart jobbigt så vi tig bussen hem runt halv 1. När jag kom hem sprang jag in i duschen och sedan gick jag och la mig.

För en stund sedan så vaknade jag och idag så är jag off. Orkar egentligen inte göra speciellt mycket så det blir nog en hemmadag med massa filmer och sånt men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Bild från förra veckan.



Kommentarer
Postat av: julia

ALLT BRA MED DIG IDAG ? :)

2011-08-28 @ 11:59:59
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0