Bloggar.

2011-12-11 @ 12:25:47♥
Från: Josephine.

du är så vacker moa! :D
jätte fin blogg också
skulle du kunna länka malin gustafssin blogg,elsas,vjollcas, eves, karros och feddes, och andra som du läser?
ha det bra finis hihi du skulle kunna satsa på att bli modell faktist! :)


- Får vell börja med att säga tack så mycket. Jag vet inte vad malin,elsa och vjollcas bloggar heter eller om dom änns har blogg, sorry. Jag läser mina vänners bloggar, storbloggar och andra små/stora bloggar.
Här är iallafall Karolinas - karolna.devote.se, Felicias - feliia.blogg.se och Evelins - evelincelise.blogg.se.

Idag så vaknade jag runt halv tolv ungefär, riktigt skönt att sova ut. Idag så har jag ingenting planerat utan jag ska nog bara vara hemma och kolla på desperata hemmafruar. Hoppas ni har en undebar söndag så bloggar jag mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0