Mina vänner.

2011-12-27 @ 21:32:22♥
Från Dagmar.
Hej, det var jag som var förbi er igår och gjorde sus i vinden.
Har en fråga, berätta gärna om dina vänner och hur ni umgås samt hur ni gör att hålla er så god vänskap om du förstår vad jag menar.

Nu ska jag vinda vidare till norrköping.

Ja tjena Dagmar.
Jo vi har varit rätt så tajta sedan 5an ungefär (vi hade känt varandra ett bra tag innan dess). Och sedan 2009 har vi hängt i hopp inprencip varenda dag, o nu går vi ju i samma klass desutom. Och vi har bråkat, för ungefär exakt ett år sedan var den senaste gången och den sista gången. Men vi stör oss nog på varandra nästan varje dag och kommer överens gör vi nästan aldrig. Det är alltid någon som får sin vilja igenom eller så går alla halva vägen var. Vi är egentligen ganska, eller väldigt elaka mot varandra. Men det som får oss att hålla i hop är nog att vi alltid är äliga och oss själva mot varandra.
Jag har ingen aning om hur våran vänskap har hållit så länge, men vi alla fyra har liksom blivit till en. Vi gör inget utan varandra ska nån någonstans hänger alla med.
Vi är så otroligt olika: Evelin är den som kan göra helt random ljud för dig ibland. (Hon har öppnat sin blogg igen http://evelincelise.blogg.se/)
Karolina är nog den busigaste av oss och blir aldrig mätt när hon äter.
Felicia är den här generösa som alltid ger med sig och hon har oftast rätt om saker.
Det finns nog ingenting lika med oss förutom att vi får varandra att skratta och må bra.

Vänskap är en utav livets viktigaste saker.
Om inte jag skulle haft mina bästavänner så skulle jag inte varit den jag är idag. Älskar er och det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0