god kväll

2011-02-07 @ 21:35:32♥

Idag när jag vaknade så trodde jag verkligen att jag skulle somna iskolan eller något för jag var så himla trött! Haha, men när jag kom ut så blev jag mycket piggare! Iallafall skoldagen har varit bra och skoldansen med, efter skoldansen så åkte jag hem och hämtade mina dans skor och vatten flaska sedan så gick jag till haga och tog bussen med karolina och evelin! Vi åkte hem till karolina och där så satt vi & målade naglarna sen vid halv sex så åkte vi till stan och vi gick till Åhlens där så provade vi skor och jag hittade ett par som var sjukt fina!! Sen så gick vi till kvälls dansen, den gick bra men jag blev sjukt trött och mina ögon ville bara blunda.. Jag sträckte baklåret också. Ja, när jag kom hem så kollade jag på klass 9A sen så duschade jag och nyss åt jag, nu så sitter jag och kollar på det okända och efter det ska jag springa till sängen och somna så jag blir lite piggare imorgon!

Men jag bloggar mera imorgon oså för jag orkar verkligen inte mera idag så ni får hare så bra!
(ingen bild häller)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0