hejhejhejhej

2011-01-05 @ 15:52:05♥
Igår kväll så kom evelin och karolina till mig och vi åt tacos sedan så fick jag presenter*hihi* Dom var jätte fina, tack så mycket! Sedan så gick vi ut och gjorde inte så mycket men det var iallafall roligt men det snöade men ah det snöade hela dagen igår.. Jaja, när vi kom in så satt vi oss och laddade ner en film "the perfect man" och den var sjukt bra. Vi hade även gjort chips och dip!

Idag så vaknade vi tio eller ja vi gick upp runt halv tolv, då så gjorde vi pankakor och sen så satt vi och pratade. Efter det så skulle vi egentligen fixat oså men vi la oss i sängen igen och läste tidningar HAHA :) Iallafall sedan så tog vi oss entligen upp och då så fixade vi oså vid tre så gick dom hem då så städade jag lite i mitt rum, jag dammsög och tokade av lite i mina hyllor osv!

Nu så sitter jag här och lysnnar på musik och jag ska nog snart ta och duscha eller så gör jag det senare ikväll. Idag så ska jag nog inte gå ut, haha jag känner inte för det och jag är helt ofixad typ.. Jaja, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0