Hemma efter en lång dag!

2011-07-20 @ 22:11:14♥
Hej på er!

Idag så gick jag upp vid nio för jag skulle piggna till innan jag skulle åka till Ikea med Evelin och Karolina. Vid elva så rullade bilen dit för Karolina skulle köpa en klädstång, jag ska nog också inhandla en sådan om ett tag efterssom jag ska möblera mitt rum snart, weei!! På Ikea så åt vi även lunch det blev en Cesar sallad med vitlöksbröd och det var super gott. Efter det så gick vi runt och kollade en stund till innan vi gick till kassan och åkte hem igen. Felicia kom också när vi hade kommit hem och vi gick ut och chillade. Jag kom hem för en stund sedan och nu så sitter jag och kollar på tve men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!


Mumms!!

Vi var och fotade lite i naturen också så mera bilder kommer ikväll eller imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0